Družaben in pozitiven pristop k matematiki

Tekoče znanje angleščine zahteva obvladovanje 4.000 do 5.000 novih in neznanih besed. To je dolg proces. Nasprotno pa bi moralo biti učenje matematike veliko lažje. Navsezadnje se matematika osredotoča na odnose in na to, kako se številke povezujejo in ne na sam pomen števil.

Naš izobraževalni sistem išče matematično pismenost, vendar učencev ne spodbuja k družabni uporabi, kar otroke ne motivira. V zadnjih nekaj desetletjih je poleg tega anksioznost pri matematiki postala celo nekaj povsem običajnega. Ravno zato se veliko ljudi izogiba matematiki. To dinamiko moramo spremeniti.

Matematiko moramo narediti družabno in zabavno. Uporaba matematike v igri in povezovanju ljudi bi morala biti naš cilj. In ravno to si želimo doseči z rabo MathCUBE. Če matemtične izzive rešujemo z živahnostjo in strastjo, tako lahko navdihujemo svoje otroke. Z MathCUBE lahko tako navdušimo mlade generacije in odpremo njihove možnosti v STEM poklicih in jim olajšamo vsakodnevne matematične izzive.

V prejšnji objavi na blogu si lahko preberete več o tem, zakaj so kognitivne spretnosti pomembne.